loading...
الافــــ ها
aramgm بازدید : 4 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

دیروز تو خیابان اعصابم داغون بود. فقط دوست داشتم یکی رو بزنم
این وسط یکی اومده میگه ساعت چنده؟
می گم یه ربع به دو
برگشته می گه خودت بدو!
هیچی دیگه اون کسی که دنبالش می گشتم رو پیدا کردم

_______________________________

یه نادون یه کتاب مینویسه ، صد تا عاقل نمیتونن پاسش کنن!!!

<>

_______________________________

شامپو خریدم روش نوشته:

 

 

این محصل را روی سرتان بریزید و به آرامی بمالید!

 

خدا خیرشون بده آگاهم کردن آخه من میخواستم تو دهنم بریزم قرقره کنم

 

_______________________________

 

پسر تو 5 سالگی: مامان جون دوست دارم

 

 

مامان: منم دوست دارم عزیزم

پسر تو 16 سالگی: مامان جون دوست دارم

مامان: برو پی کارت پول ندارم!

پسر تو 25 سالگی: مامان جون دوست دارم

مامان: حالا بگو کی هست! کجا میشینه! کجا دیدیش؟

_______________________________

بزرگترین دلهره زندگیم اینه که توی مهمونیا وقتی دارن ته دیگو دست به دست میچرخونن،به من نرسه

_______________________________________

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 283